Job Hunting Trade Bacau
• www.jobsbacau.ro - Primul site de recrutare online din Bacau
• Job Hunting Trade - Head Hunting personalizat pe nevoile dvs de recrutare
C O N T A C T
Head hunting 0745.331.907
Fax 0334.814.411
Email office@jobsbacau.ro
Web www.jobsbacau.ro
Tipul ofertei: Full time
Oras(e): Piatra Neamt
Domeniii: Management / Consultanta
Data introducerii: 12-09-2008
Cerinte:
Competente manageriale:
• Capacitatea de a conduce
• Capacitatea de organizare
• Persoanã implicatã si orientatã cãtre rezolvarea de probleme si obtinerea de rezultate
• Competenta decizionalã
• Capacitatea de a delega
• Alocator de resurse
Abilitãti comportamentale:
• Adaptabilitate
• Asumarea responsabilitãtii
• Capacitatea de a lucra independent si în echipã
• Capacitatea de consiliere - capacitatea de a oferi sprijin informational, cu argumentare solidã, justificatã corespunzãtor si prezentatã în mod adecvat atunci când este solicitat
• Motivarea personalului
• Abilitãti de mediere si negociere
• Obiectivitate în luarea deciziilor
Competente specifice:
• Studii superioare (constituie avantaj - MBA sau master în managment / economie)
• Minim 5 ani în activitatea de managment
• Limba engleza fluent
• Permis conducere auto categoria B
Responsabilitati:
Scopul principal al activitãtii – responsabil cu politica generalã, strategia, conducerea si organizarea companiei (vanzari si after sales)
Obiective specifice:
• Defineste si formuleazã politica generala a sucursalei.
• Conduce, organizeazã si asigurã functionarea sucursalei cu eficientã maximã.
• Coordoneazã activitatea managerilor din subordine.
Principalele responsabilitãti:
• Elaboreazã planul de afaceri anual si monitorizeazã încadrarea în parametrii acestuia.
• Elaboreazã un plan coerent si adaptat de vânzãri si marketing care sã valorifice potentialul existent al sucursalei.
• Stabileste obiectivele generale ale firmei în concordantã cu strategia elaboratã impreunã cu consiliul de administratie si monitorizeazã gradul de realizare al obiectivelor.
• Stabileste obiectivele managerilor din subordine si evalueazã periodic activitatea acestora.
• Elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli al sucursalei si urmareste realizarea acestuia.
• Asigurã o bunã imagine a companiei pe piatã.
• Identificã oportunitãti de afaceri: monitorizeazã piata si identificã tendintele de dezvoltare.
• Participã la întâlniri de afaceri cu clienti, furnizori si organisme financiare si dezvoltã relatii pozitive cu persoane-cheie în vederea întãririi pozitiei companiei pe piatã.
• Evalueazã potentialul furnizorilor si al clientilor, stabileste posibile cãi de colaborare si decide asupra parteneriatelor strategice.
• Negociazã si conciliazã situatiile conflictuale apãrute în relatiile interpersonale.
Bonusuri:
Oferta companiei
Sprijin informational si asistentã în preluarea conducerii sucursalei
Pachet managerial – masina, laptop, telefon
Salariu negociabil în functie de pregãtirea profesionalã si experienta candidatului
Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale în functie de atingerea obiectivelor
Experienta minima : 3-5 ani
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu