
La ora actuală, Țiriac Auto deține cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piața autohtonă, reprezentând șapte dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai.
- Participa la dezvoltarea si implementarea strategiei si a actiunilor de marketing;
- Participa la elaborarea planului de marketing si a campaniilor locale in parametrii strategiei generale adoptate la nivel de grup;
- Monitorizeaza actiunile si campaniile de promovare desfasurate la nivel local si analizeaza eficienta acestora (inclusiv pentru cele dezvoltate de competitie);
- Realizeaza analize si studii de piata (date despre competitori, vanzari, actiuni de marketing, rapoarte, stocuri, grafice si centralizarea acestora);
- Se implica in proiecte de comunicare externa sau interna;
- Realizeaza prezentari, campanii;
- Ofera suport pentru organizarea evenimentelor si campaniilor de marketing;
- Desfasoara activitati de comunicare si alte informari fata de parteneri;
- Desfasuara activitati administrative in cadrul departamentului de marketing si PR.
Cerinte
Studii superioare, de preferinta Marketing, Comunicare;
Minim 2 ani experienta in marketing, domeniul auto prezinta avantaj;
Abilitati de prezentare si comunicare;
Cunostiinte MS Office avansate;
Limba engleza avansat;
Permis de conducere.
Descrierea firmei
Job Hunting Trade - Head Hunting de personal personalizat pe nevoile companiei dvs.