
Alatura-te echipei noastre de profesionisti condusi de excelenta, dedicati meseriei si clientilor.
Trimite-ne acum CV-ul tau si te vom contacta imediat cand vom avea o pozitie potrivita profilului tau.
- Coordoneaza procesul de productie si personalul din cadrul deapartamentului SERVICE.
- Dezvoltarea standardelor de deservire a clientilor prin serviciile post-vanzare
- Propune si implementeaza proceduri de service care sprijina standardele de satisfacere a clientilor prin serviciile post-vanzare.
- Monitorizeaza rezultatele cercetarilor de satisfacere a clientilor, a service-ului si implementeaza startegii de proces pentru continua imbunatatire a standardului de satisfacere al clientilor.
- Propune sisteme de mentinere a relatiilor cu clientii si de rezolvare in scurt timp a reclamatiilor in vederea construirii unei retele de clienti fideli
- Aasigura profitabilitatea departamentului SERVICE prin atingerea obiectivelor financiare departamentale si pastrarea/mentinerea unor dosare zilnice de control operativ.
- Implementeaza programe de reclama si comercializare pentru cresterea eficientei contului de evidenta a volumului de reparatii (traffic count) si a vanzarilor/comanda reparatie.
- Verifica pastrarea preturilor de reparatie la nivelul practicilor competitive.
- Coordoneaza activitatea de verificare a comenzilor de piese de schimb pentru asigurarea unor livrari de maximum 20 zile de la solicitare, impreuna cu mangerul de piese schimb.
- Verifica eficienta costurilor departamentale .
- Stabileste si aplica practici de instruire, dezvoltare si motivare a angajatilor din departamnet.
- stabileste si introduce metode de crestere a productivitatii, eficientei si a calitatii muncii si monitorizeaza permanent rezultatele.
- Verifica livrarea prompta a vehiculelor.
- Asigura respectarea procedurilor de garantie ce permit o prompta achitare si simplificarea controlului/urmaririi platilor subdealerilor si clientilor.
Cerinte
- Studii superioare
- Experienta de minim 3 ani in domeniul auto - activitati de after sales - service & piese
- Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie de management;
- Cunostinte si experienta in activitati de: gestiune stocuri auto, servicii after sales - service & piese auto;
- Excelente abilitati de comunicare vanzare si negociere;
- Excelenta intelegere a business-ului auto si a pietei auto din Romania - tendinte si evolutie;
- Foarte bune cunostinte financiare (indicatori si analiza financiara);
- Cunostinte IT: Ms Office, Internet;
- Permis auto – cat. B.
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Oferim pachet salarial competitiv corelat cu performanta