
CANDIDATUL IDEAL:
1. Excelente abilitati de leadership, comunicare
2. Experienta intr-un post similar minim 3 ani
3. Abilitatea de a lucra intr-un mediu foarte dinamic, cu termene limita stricte
4. Orientare puternica catre rezultate, balansarea intre focusare pe termen scurt si lung
5. Analiza comerciala si intelegerea aspectelor financiare.
6. Abilitati excelente de persuasiune, comunicare si negociere.
7. Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, combinata cu abilitatea de a evalua si intelege oamenii.
8. Native Romana, bune cunostinte de limba Engleza
9. Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Responsabil pentru managementul eficient si efectiv al activitatii filialei, pentru dezvoltarea si performanta intregii activitati a filialei, administrarea si leadership-ul echipei filialei spre atingerea maximului de profitabilitate si crestere in concordanta cu viziunea, valorile si politicile companiei.
RESPONSABILITATI
Resurse umane
1. Raspunde de formarea si dezvoltarea echipei filialei
2. Raspunde de evaluarea fiecarui membru a echipei filialie si de dezvoltarea acestora prin identificarea nevoilor de training si dezvoltare pentru imbunatatirea vanzarilor si a performantelor
3. Raspunde de transmiterea si implementarea misiunea, viziunea si politicile companiei in cadrul filialei
VANZARE
Vanzare si Incasare
1. Raspunde de atingerea indicatorilor de performanta privind vanzarile si incasarile stabilite prin Bugetul anual filialei si a echipie de vanzari.– voumul de vanzari, gross profit,etc.
OPERATIONAL
Managementul stocului:
1. Raspunde de atingerea indicatorilor de performanta privind activitatea operationala a filialei, privind managementul stock-ului (valoare si rotatie) si incadrarea in cheltuielilor operationale in buget.
2. Raspunde de conformitatea cu legislatia in vigoare si cu politicile companiei a intregii activitati a filialei
Managementul logistic:
1. Raspunde de optimizarea constanta a serviciului de transport a marfurilor la clienti, asigurandu-se de incadrarea cheltuielilor aferente transportului in limitele cheltuielilor bugetate si de legalitatea desfasurarii acestei activitati.
2. Raspunde de gradul de satisfactie al clientilor in ceea ce priveste acest serviciu, prin promptitudinea servirii si prin calitatea marfurilor livrate (marfuri livrate fara deteriorari si corect dispuse in mijlocul de transport).
Managementul administrativ:
1. Raspunde de conformitatea filialei in ceea ce priveste respectarea legislatiei in vigoare in domeniul protectiei muncii, PSI.
2. Raspunde de buna functionare a punctului de lucru privind autorizatia de functionare, existenta si actualizarea contractelor cu furnizorii de utilitati si alte servicii obligatorii congorm legislatiei in vigoare, sau a politicilor companiei (salubritate, paza, etc).
3. Raspunde de buna functionalitate a tuturor echipamentelor si a mijloacelor fixe inregistrate la punctul de lucru.
4. Raspunde de incadrarea in limitele bugetate a tuturor cheltuielilor generate de functionarea punctului de lucru.
Conformitate
3. Raspunde de respectarea politicilor, regulamentelor, procedurile si codul etic al companiei in cadrul filialei si a echipei de vanzari.
Raportare
2. Raspunde de raportarea in timp catre superiorului direct
3. Realizeaza in timp forcast-ul aferent vanzarilor
DESCRIEREA COMPANIEI SAU A JOBULUI:
Woodcote Romania este o companie care activeaza din anul 1999 pe piata materialelor pentru constructii: amenajari interioare, acoperisuri usoare, izolatii si sisteme pentru fatada. Incepand cu octombrie 2006 Woodcote Romania face parte din grupul Wolseley Plc. (www.wolseley.com) numarul unu mondial in distributia de sisteme sanitare si de incalzire si un furnizor important de materiale de constructii si servicii de profil
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu