Candidatul ideal:
Atât personalul existent, cât și cadrele didactice care doresc să colaboreze cu instituția noastră, vor cunoaște și se vor recunoaște în cele enumerate mai jos:
1. Pasiune față de profesie
2. Preocuparea permanentă pentru dezvoltare personală și profesională
3. Identificare cu filosofia educațională a Școlii, prin împărtășirea viziunii, misiunii și valorilor promovate
4. Încurajarea, menținerea și valorizarea relațiilor interpersonale specifice unui mediu multicultural
5. Colaborare și relaționare bazate pe profesionalism cu toți cei implicați în complexul proces educațional
6. Capacitate de a sintetiza și comunica informația printr-o continuă adaptare și individualizare specifică mediului și partenerului de dialog
7. Implicare în acțiuni de voluntariat
8. Obiectivele generale, stabilite pentru cadrele didactice, al căror scop este calitatea învățământului din cadrul instituției noastre, sunt:
- să participe la diverse forme de instruire şi formare continuă, menite să contribuie la dezvoltarea personală și profesională
- să primească în permanență feedback-ul necesar îmbunătăţirii activităţii didactice şi sociale
- să aibă o atitudine pozitivă și optimistă
- să stabilească strategii educaţionale în funcție de nevoile fiecărui elev, pentru ca acesta să își poată atinge potențialul maxim
- să stabilească un set de standarde înalte pentru elevii săi
- să conștientizeze importanța învățământului bilingv și a abordării multiculturale
- să deţină competenţele specifice unui bun management al clasei
- să valorizeze parteneriatul cu părinții în dezvoltarea personală și academică a copiilor
- să fie un susținător al drepturilor copilului prin respectarea şi promovarea acestora
- să operaţionalizeze continuu obiectivele stabilite pentru toate cele trei medii educaţionale: formal, informal şi nonformal;
- să-şi aducă aportul la bunul mers al acţiunilor întregii echipe educaţionale existente în şcoală (în relaţiile de tipul profesor- profesor/coleg, profesor-elev/elevi, profesor- părinte/părinţi, profesor- membri şi instituţii din comunitate)
- să contribuie la construirea şi dezvoltarea unei baze de resurse educaţionale a şcolii, necesară întregului sistem funcţional al şcolii
- să aibă o abordare structurată în construirea proiectelor şcolare şi extraşcolare care să corespundă sistemului administrativ și de asigurare a calității din școală
- să fie flexibil și să acţioneze în funcţie de nevoile de schimbare ale școlii
- să se implice în acţiuni de voluntariat,
1. Pasiune față de profesie
2. Preocuparea permanentă pentru dezvoltare personală și profesională
3. Identificare cu filosofia educațională a Școlii, prin împărtășirea viziunii, misiunii și valorilor promovate
4. Încurajarea, menținerea și valorizarea relațiilor interpersonale specifice unui mediu multicultural
5. Colaborare și relaționare bazate pe profesionalism cu toți cei implicați în complexul proces educațional
6. Capacitate de a sintetiza și comunica informația printr-o continuă adaptare și individualizare specifică mediului și partenerului de dialog
7. Implicare în acțiuni de voluntariat
8. Obiectivele generale, stabilite pentru cadrele didactice, al căror scop este calitatea învățământului din cadrul instituției noastre, sunt:
- să participe la diverse forme de instruire şi formare continuă, menite să contribuie la dezvoltarea personală și profesională
- să primească în permanență feedback-ul necesar îmbunătăţirii activităţii didactice şi sociale
- să aibă o atitudine pozitivă și optimistă
- să stabilească strategii educaţionale în funcție de nevoile fiecărui elev, pentru ca acesta să își poată atinge potențialul maxim
- să stabilească un set de standarde înalte pentru elevii săi
- să conștientizeze importanța învățământului bilingv și a abordării multiculturale
- să deţină competenţele specifice unui bun management al clasei
- să valorizeze parteneriatul cu părinții în dezvoltarea personală și academică a copiilor
- să fie un susținător al drepturilor copilului prin respectarea şi promovarea acestora
- să operaţionalizeze continuu obiectivele stabilite pentru toate cele trei medii educaţionale: formal, informal şi nonformal;
- să-şi aducă aportul la bunul mers al acţiunilor întregii echipe educaţionale existente în şcoală (în relaţiile de tipul profesor- profesor/coleg, profesor-elev/elevi, profesor- părinte/părinţi, profesor- membri şi instituţii din comunitate)
- să contribuie la construirea şi dezvoltarea unei baze de resurse educaţionale a şcolii, necesară întregului sistem funcţional al şcolii
- să aibă o abordare structurată în construirea proiectelor şcolare şi extraşcolare care să corespundă sistemului administrativ și de asigurare a calității din școală
- să fie flexibil și să acţioneze în funcţie de nevoile de schimbare ale școlii
- să se implice în acţiuni de voluntariat,
Descrierea jobului:
- Facultate de profil finalizata sau Colegiul Pedagogic cu profil educator
- Cu / fara experienta
- Disponibilitatea de a impartasi cunostintele si altor personae
- Seriozitate
- Responsabilitate
- Punctualitate
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Mediu de lucru placut, profesionist
• Echipa tanara, "open minded"
- Cu / fara experienta
- Disponibilitatea de a impartasi cunostintele si altor personae
- Seriozitate
- Responsabilitate
- Punctualitate
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Mediu de lucru placut, profesionist
• Echipa tanara, "open minded"
Descrierea companiei:
Scoala dupa scoala si gradinita privata