Candidatul ideal
Experienta pe o pozitie similara, minim 3 ani
Cunostinte solide privind legislatia si procedurile financiare romane
Abilitati de organizare si planificare
Meticulozitate si acuratete
Descrierea jobului
Cunoaste si aplica conform legii toate modificarile aparute in legatura cu activitatea depusa;
Respecta procedurile legale si comerciale cu privire la vanzarea de bunuri, marfuri si servicii;
Participa la inventare si asigura asistenta necesara;
Verifica modul de gestionare al obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
Raporteaza catre oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (respecta
procedura de raportare conf. Legii 656/2002.)
Depune declaratiile 100 si alte declaratii aferente punctului de lucru lunar
Participa la realizarea altor situatii si raportari catre partenerii de afaceri si companiile de audit;
profesionala prin studiu individual sau programe de training organizate de societate;
profesionala prin studiu individual sau programe de training organizate de societate;
Urmareste intocmirea contractelor pentru clienti si furnizori, gestioneaza baza de date a contractelor
Urmareste incasarea clientilor si identifica orice problema legate de aceasta activitate
Verifica deconturile si facturile emise in locatia Bacau si le trimite periodic la Brasov
Urmareste activitatea casierei , verifica succesiunea chitantelor si modul de incasare a banilor.
Descrierea companiei
Job Hunting Trade - Head Hunting de personal personalizat pe nevoile companiei dvs.
Job Hunting Trade este o companie tanara de consultanta in resurse umane
specializata in selectia si plasarea fortei de munca.
Recrutare si selectie de personal
Traian Bocanet 0755.66.11.11
Fax 0334.81.44.11
Email office@jobsbacau.ro
Pentru a aplica direct folositi linkul
http://form.jotformeu.com/form/503353570373