Responsabilitati
- implementează activităţile în cadrul proiectului, din momentul lansării şi pe tot parcursul derulării, conform planificării şi în condiţii de înaltă calitate;- asistă managerul de proiect în realizarea sarcinilor sale cu privire la proiect, asigurând condiţii normale de desfăşurare a activităţii proiectului în biroul de proiect;
- primeşte şi arhivează toate documentele oficiale referitoare la proiect, respectiv: instrucţiunile Autorităţii Contractante / Organismului de implementare, corespondenţa cu Autoritatea Contractantă şi / sau cu Organismul de implementare, rapoarte periodice, materiale de instruire şi alte documente relevante solicitate de managerul de proiect;
- primeşte, centralizează şi verifică rapoartele şi fişele de pontaj ale experţilor implicaţi în implementarea proiectului şi transmite observaţiile constatate către Executive Manager şi Expertul Monitorizare;
- răspunde de arhivarea electronică a tuturor documentelor aferente proiectului;
- asistă Managerul de proiect şi experţii din echipa de management în elaborarea documentaţiei şi a rapoartelor necesare managementului proiectului;
- creează, actualizează şi păstrează baza de date aferentă proiectului;
- păstrează legătura cu experţii proiectului pentru organizarea activităţilor conform planurilor de impelementare aprobate;
- asigură condiţii optime de lucru pentru desfăşurarea activităţii experţilor proiectului (gestiunea consumabilelor);
- îndeplineşte alte sarcini legate de proiect la cererea Managerului de Proiect;
- contribuie în mod activ la realizarea rapoartelor tehnico-financiare şi pregătirea documentaţiilor justificative;
- este direct responsabil de urmărirea şi centralizarea documentelor rezultate lunar din activităţile de implementare ale proiectului, la nivelul tuturor departamentelor implicate în proiect;
- este responsabil cu transcrierea, întocmirea şi diseminarea către toţi experţii a minutelor şi rapoartelor rezultate din întâlnirile de lucru;
- este direct responsabil de asistarea experţilor din teritoriu şi colectarea tuturor informaţiilor legate de grupul ţintă al proiectului şi stadiul implementării activităţilor prevăzute, şi raportează lunar acest stadiu;
- participă la întâlnirile periodice ale echipei de management şi a celei de implementare;
- elaborează rapoartele, conform modelului stabilit;
- întocmeşte diverse rapoarte/studii pentru buna implementare a proiectului;
- menţine relaţia cu Autoritatea Contractantă şi / sau cu Organismul de implementare şi cu alţi colaboratori interni, în scopul proiectului.
Cerinte
COMPETENTA PROFESIONALĂ• PREGĂTIRE: Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă
• EXPERIENŢĂ anterioară relevantă minim 1 an.
• CUNOŞTINŢE PROFESIONALE:
• Cunoştinţe PC (Microsoft Office)
• CALITĂŢI ŞI APTITUDINI PROFESIONALE:
• Capacitate foarte bună de comunicare şi relationare;
• Abilităţi de lucru în echipă;
• Capacitate de organizare a activităţii;
• Corectitudine, flexibilitate, perseverenţă;
• Atenţie către detalii;
• Rezistenţă la stres;
• Orientare catre rezultate.
Pentru a aplica pentru acest post va rugam trimiteti CV + poza specificand pozitia pentru care aplicati la adresa de email jobsbacau@gmail.com