Responsabilitati
- Monitorizează detaliat implementarea proiectului, în acord cu termenii contractuali ai proiectului, graficul activităţilor şi bugetul prevăzut astfel încât să se asigure îndeplinirea cu succes a rezultatelor şi indicatorilor prevăzuţi conform planificării şi în condiţii de înaltă calitate;- Participă la elaborarea planurilor detaliate de implementare şi urmăreşte realizarea acestora;
- Elaborează instrumentele de monitorizare necesare şi contribuie la crearea cadrului de organizare şi arhivare a documentelor aferente proiectului;
- Primeşte de la asistentul de proiect centralizarea fişelor de pontaj şi a rapoartelor lunare de activitate şi împreună cu acesta şi cu Executive managerul, analizează situaţiile neconforme întâlnite de asistentul de proiect în verificarea acestor documente;
- Face vizite de monitorizare la locul de implementare a activităţilor proiectului;
- Elaborează rapoarte privind respectarea și atingerea indicatorilor proiectului;
- Elaborează rapoartele tehnico-financiare aferente proiectului şi a cererilor de rambursare ce urmează să fie depuse la Organismul de implementare;
- Participă la elaborarea următoarelor documente: notificări, acte adiţionale şi memorii justificative pentru modificarea contractului, dacă acestea sunt necesare;
- Participă la elaborarea de instrucţiuni către parteneri şi către experţii în implementare, privind regulile de raportare şi asigurare a calităţii;
- Monitorizează implementarea la timp a activităţilor proiectului, urmărind aspecte privind regulile de eligibilitate a activităţilor şi a perioadei de implementare a acestora, conform planurilor detaliate de implementare;
- Participă la înâlnirile periodice ale echipei de management şi a celei implementare;
- Comunică periodic cu toţi membrii echipei de implementare/management;
- Îndeplineşte alte sarcini legate de proiect la cererea Managerului de Proiect;
- Elaborează rapoartele, conform modelului stabilit.
Cerinte
COMPETENŢA PROFESIONALĂ• PREGĂTIRE: Studii superioare de lungă durata absolvite cu diplomă de licenţă.
• EXPERIENTĂ anterioară relevantă minim 1 an.
• CUNOŞTINŢE PROFESIONALE:
• Cunoştinţe PC (Microsoft Office)
• Cunoaşterea a minim o limbă străină (de preferinţă limba engleză)
• CALITĂŢI ŞI APTITUDINI PROFESIONALE:
• Abilităţi de lucru în echipă;
• Capacitate foarte bună de comunicare şi relationare;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Corectitudine, flexibilitate, perseverenţă;
• Orientare către rezultate;
• Spirit organizatoric;
Pentru a aplica pentru acest post va rugam trimiteti CV + poza specificand pozitia pentru care aplicati la adresa de email jobsbacau@gmail.com