Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare
- Experienta de marketing, experienta de brand management minim 2 ani de zile (pozitionare, dezvoltare de produse, pricing, strategie de distributie, promovare)
- Experienta pe o pozitie similara – minim 2 ani
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat constituie avantaj
- Persoana dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare, proactiva
- Abilitati de operare PC (Microsoft Office, Internet)
- Disponibilitate la deplasari - 10 judete in aria de SUD si de 2 ori pe luna la sediul din Targu Neamt pentru raportare
- Experienta de marketing, experienta de brand management minim 2 ani de zile (pozitionare, dezvoltare de produse, pricing, strategie de distributie, promovare)
- Experienta pe o pozitie similara – minim 2 ani
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat constituie avantaj
- Persoana dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare, proactiva
- Abilitati de operare PC (Microsoft Office, Internet)
- Disponibilitate la deplasari - 10 judete in aria de SUD si de 2 ori pe luna la sediul din Targu Neamt pentru raportare
Descrierea jobului
- Dezvoltarea si transpunerea in practica a activitatilor de lansare pe piata a brand-ului si a produselor aflate in responsabilitate, precum si optimizarea portofoliului existent de care e responsabil;
- Asigurarea managementului de produs pe ciclu de viata, inclusiv colaborarea cu compartimentele Productie/Calitate/Aprovizionare/ Business Development, pentru extensiile de gama si dezvoltarea de produse noi;
- Cunoasterea si intelegerea in profunzime a pietei actuale si viitoare; Analizarea periodica a comportamentului distribuitorilor si a consumatorilor.
- Monitorizarea performantei brand-ului, a produselor proprii si ale concurentei;
- Dezvoltarea strategiei de comunicare pentru brand si pentru produsele aflate in protofoliu,
- Dezvoltarea, implementarea si evaluarea actiunilor de promovare.
- Organizarea si derularea activitatilor de marketing cu agentii de publicitate, PR si productie; responsabilitatea executiei agentiei pe brand-urile respective;
- Stabilirea, in colaborarea Departamentul de Vanzari a strategiei si obiectivelor de distributie pentru produsele aflate in responsabilitate;
- Intocmirea, urmarirea si controlul bugetului pentru marcile aflate in responsabilitate;
- Cunoasterea si intelegerea in profunzime a pietei actuale si viitoare; Analizarea periodica a comportamentului distribuitorilor si a consumatorilor.
- Monitorizarea performantei brand-ului, a produselor proprii si ale concurentei;
- Dezvoltarea strategiei de comunicare pentru brand si pentru produsele aflate in protofoliu,
- Dezvoltarea, implementarea si evaluarea actiunilor de promovare.
- Organizarea si derularea activitatilor de marketing cu agentii de publicitate, PR si productie; responsabilitatea executiei agentiei pe brand-urile respective;
- Stabilirea, in colaborarea Departamentul de Vanzari a strategiei si obiectivelor de distributie pentru produsele aflate in responsabilitate;
- Intocmirea, urmarirea si controlul bugetului pentru marcile aflate in responsabilitate;
Beneficii:
- salariu motivant
- masina, telefon , laptop
- salariu motivant
- masina, telefon , laptop
Descrierea companiei
Povestea Sofiaman, o afacere de familie, a început acum peste 18 ani, în 1996, cu o pijama simplă, din bumbac.
De atunci, au fost realizate peste 4 milioane de produse, Sofiaman devenind cel mai mare producător de îmbrăcăminte de noapte şi de casă din România.
Cu 8 magazine în toată ţara şi peste 300 de distribuitori naţionali, brandul oferă produse pentru adulţi, atât femei, cât şi pentru bărbaţi, dar şi pentru copii şi bebeluşi.
De atunci, au fost realizate peste 4 milioane de produse, Sofiaman devenind cel mai mare producător de îmbrăcăminte de noapte şi de casă din România.
Cu 8 magazine în toată ţara şi peste 300 de distribuitori naţionali, brandul oferă produse pentru adulţi, atât femei, cât şi pentru bărbaţi, dar şi pentru copii şi bebeluşi.