Autor: Nicolas Caron
Traducere: Gabriela Sandu
Colectie: Training. Vanzari & Negocieri
Legea dura a concurentei nu ocoleste niciun agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere si tehnici de persuadare, insotite de numeroase exemple concrete. Indiferent daca lucrati pe cont propriu sau sunteti managerul unei echipe de vinzari, veti reusi sa incheiati contracte chiar si cu cei mai pretentiosi clienti.
Cuprins: De ce sunt clientii atat de greu de convins? • Cum sa va consolidati relatiile • Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile • Vanzarea de solutii • Stapanirea tehnicilor de adresare a intrebarilor • Cum sa va influentati interlocutorii • Cum sa contracarati obiectiile • Cum sa va faceti acceptat pretul • Cum sa grabiti incheierea vanzarii • Un plan pentru intrevederile dificile • Cum sa va puneti in valoare potentialul.
Cuprins: De ce sunt clientii atat de greu de convins? • Cum sa va consolidati relatiile • Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile • Vanzarea de solutii • Stapanirea tehnicilor de adresare a intrebarilor • Cum sa va influentati interlocutorii • Cum sa contracarati obiectiile • Cum sa va faceti acceptat pretul • Cum sa grabiti incheierea vanzarii • Un plan pentru intrevederile dificile • Cum sa va puneti in valoare potentialul.
Nicolas Caron are o diploma in comert international si a lucrat ca responsabil de vanzari in mai multe firme de servicii si consultanta. Este director asociat al cabinetului Halifax Consulting, una dintre cele mai importante firme franceze din domeniul consultantei comerciale. A mai publicat „Demotiver a coup sur. Les embrouilles de Demotivator” (2003) si „Les Tableaux de bord de la fonction commerciale” (2006).