Proiect finanţat prin PHARE
Prezentare generală
Proiectul „Instruiţi pentru o slujbă mai sigură!”
din cadrul programului Phare 2005 - Coeziune Economică şi Socială - Dezvoltarea Resurselor Umane - Promovarea învăţării pe parcursul întregii vieţi pentru calificarea şi recalificarea forţei de muncă
Linia de buget Phare/2005/017-553.04.02
ECDL ROMANIA în parteneriat cu Euroaptitudini şi Camera de Comerţ Industrie şi Agricultură Vaslui au obţinut finantare în cadrul programului Phare 2005 – Coeziune Economică şi Socială, Dezvoltarea Resurselor Umane, Promovarea învăţării pe parcursul întregii vieţi pentru calificarea şi recalificarea forţei de muncă cu proiectul „Instruiţi pentru o slujbă mai sigură”.
Proiectul Instruiţi pentru o slujbă mai sigură are o durată de 12 luni şi are ca obiectiv general promovarea creşterii productivităţii angajaţilor la locul de muncă în scopul susţinerii unei calităţi mai ridicate a locurilor de muncă, precum şi creşterii competitivităţii şi adaptabilităţii forţei de muncă în Regiunea Nord Est.
Obiectivele specifice sunt următoarele:
Dezvoltarea abilităţilor de operare PC recunoscute prin Permisul European de Conducere a Computerului ECDL – curs autorizat de CNFPA şi învăţarea noţiunilor de bază ale limbii engleze la un nivel atestat prin certificarea Cambridge Business Language Testing Service (BULATS) pentru 120 adulţi cu vârsta cuprinsă între 25-55 ani (30 adulţi cu vârste cuprinse între 25-40 ani, 90 persoane cu vârste cuprinse între 40-55 ani) bărbaţi şi femei, din Regiunea Nord Est.
Crearea unei săli mobile pentru 12 persoane, destinată instruirii şi certificării pentru asigurarea de resurse umane flexibile, capabile şi moderne pentru Regiunea Nord Est.
Promovarea şi susţinerea unui sistem de învăţare pe tot parcursul vieţii, a avantajelor formării continue şi dezvoltării de noi competenţe în concordanţă cu nevoile pieţei muncii, finalizate cu obţinerea unei certificări recunoscute naţional şi internaţional.
In cadrul proiectului se vor organiza sesiuni de instruire şi certificare destinate celor 120 de angajaţi din management mediu şi de linie sau personal operativ, în vederea dezvoltării abilităţilor de operare pe calculator şi învăţarea noţiunilor de bază ale limbii engleze.
Pentru a participa la sesiunile de instruire în vederea dezvoltării abilităţilor de operare PC recunoscute prin Permisul European de Conducere a Computerului (ECDL) şi învăţarea noţiunilor de bază ale limbii engleze la un nivel atestat prin certificarea Cambridge Business Language Testing Service (BULATS) trebuie:
să îndepliniţi condiţiile minime de acces în program prevăzute în documentul de prezentare a criteriilor de selecţie
să completaţi chestionarul de evaluare
să completaţi angajamentul de participare (angajat/angajator).
Pentru a descărca aceste documente apăsaţi aici.
Pentru angajati: Totodată, vă rugăm să anexaţi la angajamentul de participare şi chestionarului de evaluare următoarele documente:
copie dupa BI/CI
copie diplomă bacalaureat (sau a ultimei diplome obţinute)
copie contract individual de muncă, copie carte de muncă
Pentru angajator: Totodată, vă rugăm să anexaţi la angajamentul de participare certificatul de înregistrare al societăţii.
După ce completaţi şi ataşaţi documentele precizate mai sus, le puteţi transmite scanate la office@ecdl.org.ro în atenţia d-rei. Alexandra Bartel, sau le puteţi depune la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr.82 bis Vaslui 730124 urmand ca documentele originale sa fie transmise prin posta/curier catre ECDL ROMANIA/CCIA VS.
Conferinţa de lansare a proiectului “Instruiţi pentru o slujbă mai sigură !”, a avut loc în data de 30 ianuarie 2008 în sala de conferinţe a societăţii SC Agecom SA Vaslui, str. Nicolae Iorga, nr. 82bis, Vaslui. La conferinţă au participat 50 de reprezentanţi ai mediului de afaceri şi ai presei locale din regiune. Urmare a derulării acestei conferinţe s-au înregistrat 29 agenţi economici din Vaslui pentru a participa gratuit la sesiunile de instruire şi certificare ECDL şi BULATS.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu