Descrierea firmei:
SELGROS CASH & CARRY este una dintre cele cele mai de succes firme cash&carry din Europa, fiind prezenta pe piata din
Descrierea postului:
- coordonarea si controlul vanzarilor din cadrul departamentului;
- pregatirea actiunilor promotionale si de stimulare a vanzarilor;
- dezvoltarea si mentinerea unei bune relatii cu clientii;
- controlarea comenzilor transmise catre furnizori;
- gestionarea in mod corect a stocurilor si a inventarelor departamentului.
Cerinte:
- experienta manageriala in domeniul comercial;
- cunostinte bune de limba germana/engleza;
- cunostinte bune de operare PC;
- abilitati de comunicare si de coordonare a colectivului din subordine;
- orientare catre clienti;
- mobilitate, flexibilitate si dinamism.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere intr-un concern international;
- sistem informatic performant si logistica moderna.
Înseamnă un an de pregătire în toate departamentele din cadrul companiei – atât în magazinele noastre cât şi în centrală administrativă, pentru a putea învăţa activităţile, procesele de lucru şi pentru a cunoaşte echipa Selgros.
Ultima parte a şcolarizării este o etapă de training-on-the-job, în funcţie de dorinţa, vocaţia persoanei angajate pe postul de trainee şi de posturile existente în companie. Pe tot parcursul pregătirii, tinerii vor fi sprijiniţi pentru a le asigura o formare şi o evoluţie profesională cât mai buna în domeniul ales.
Selgros Cash&Carry SRL oferă tinerilor absolvenţi un mediu de lucru modern, performant, corect, în care implicarea şi iniţiativa personală sunt apreciate şi stimulate.
Ne bucurăm să primim candidatura dumneavoastră:
Prin poşta:
Departament Formare&Dezvoltare Personal
Calea Bucuresti nr 231 Brasov, 500299
Sau prin e-mail: dezvoltare@selgros.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu