Peste 1.000 de companii din productia, distributia si comertul cu bunuri de larg consum au stabilit castigatorii Premiilor PIATA, aflate la a treia editie.
Carrefour Romania si Coca Cola Hellenic Romania au primit cele doua Mari Premii pentru cel mai bun comerciant din retailul modern, respectiv pentru cel mai bun furnizor, in cadrul Galei festive desfasurate joi, 23 octombrie, la hotelul Marriott din Capitala. Ambele companii isi pastreaza titlurile castigate la editia precedenta a Premiilor PIATA.
O alta performera a Galei Premiilor PIATA este compania Unilever South Central Europe, castigatoare a patru trofee. De asemenea, Ursus Breweries si real,- Hypermarket au fost recompensate cu cate doua premii (lista completa a castigatorilor se gaseste la sfarsitul acestui comunicat).
Transilvania General Import Export a fost desemnata pentru a treia oara cel mai bun distribuitor din Romania. Tot pentru a treia oara consecutiv, Unilever a castigat premiile pentru cel mai bun produs nou nealimentar si cea mai eficienta promotie la un produs nealimentar, in timp ce Pepsi a primit, pentru a treia oara, trofeul pentru cea mai eficienta promotie la un produs din categoria bauturi.
Premiile PIATA, instituite in urma cu doi ani de revista cu acelasi nume, recompenseaza eficienta eforturilor depuse de companiile din industria bunurilor de larg consum in directiile de inovare si promovare a produselor si serviciilor lor si de dezvoltare a businessului. Castigatorii celor 14 premii si 6 mentiuni sunt desemnati prin votul partenerilor directi de afaceri. Aproximativ 1.000 de comercianti, care compun panelul de retail audit al companiei de cercetari de piata MEMRB Romania, au desemnat castigatorii trofeelor rezervate producatorilor si distribuitorilor. In acelasi timp, trofeele destinate comerciantilor au fost atribuite conform optiunilor directorilor de vanzari din principalele 130 de companii producatoare si distribuitoare de bunuri de folosinta zilnica.
Gala Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum a fost organizata de revista Piata, in parteneriat cu companiile Unilever South Central Europe, Porsche Inter Auto Romania, Carrefour Romania, Coca Cola Hellenic Romania si MEMRB.
HotNews, Radio Romania Actualitati, Business Standard, Comunicate de presa si Cotidianul au fost partenerii media ai Premiilor PIATA.
Castigatorii Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, editia a III-a, 2008:
Cel mai bun produs nou alimentar
Kraft Foods Romania, pentru ciocolata "Poiana Delicii"
Cel mai bun produs nou nealimentar
Unilever South Central Europe, pentru detergentul "Dero Levantica si Iasomie"
Cel mai bun produs nou din categoria bauturi
Ursus Breweries, pentru berea "Redd's"
--------------------------------------------------------------------------------------------
Cea mai eficienta promotie la un produs alimentar
Unilever South Central Europe, pentru promotia "Castiga cu Delikat casa la care ai visat"
Cea mai eficienta promotie la un produs nealimentar
Unilever South Central Europe, pentru promotia "Dero Surf 15% mai primavara"
Cea mai eficienta promotie la un produs din categoria bauturi
Pepsi Americas Romania, pentru promotia "Castiga 2008 Euro zilnic !"
----------------------------------------------------------------------------------------------
Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs alimentar
Unilever South Central Europe, pentru proiectul "La micul dejun alegi ce este mai bun" (brandul Delma)
Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs nealimentar
Henkel Romania, pentru implementarea relansarii detergentului Persil Gold Plus
Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs din categoria bauturi
Ursus Breweries, pentru proiectul "Olimpiada campionilor"
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Cea mai buna distributie
Premiu – Transilvania General Import Export
Mentiune – Interbrands Marketing & Distribution
Mentiune – Aquila Group
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Cel mai dinamic comerciant din retailul modern
Premiu – real,- Hypermarket
Mentiune – Spar Romania
Mentiune – MGV Distri Hiper (Auchan)
Cea mai buna initiativa a unui comerciant pentru consumatori
Premiu – real,- Hypermarket, pentru proiectul "Program non stop la magazinele din Bucuresti pe tot parcursul anului si la toate celelalte in perioadele Sarbatorilor"
Mentiune – Carrefour Romania, pentru promotia "4 la pret de 3. Platesti doar 3, primesti 4!" la peste 500 de produse
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor
Coca Cola Hellenic Romania
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern
Carrefour Romania
caut sa ma angajez persoana fizica rog seriozitate tel 0743648893
RăspundețiȘtergere