Indiferent care iti sunt obiectivele si visele, succesul depinde de tine mai presus de orice. Altii au reusit inaintea ta. Au venit din medii diferite si cu Charlott’ si-au indeplinit visele: de a merge intr-o croaziera, de a-si cumpara o masina si chiar de a-si construi o casa. Ei au decis sa isi construiasca propriul succes pentru viitor. De ce nu si tu? Multe persoane au inceput activitatea din acelasi punct in care te gasesti si tu acum si au reusit sa castige sume semnificative de bani, deoarece: 1. Ai sustinerea unei companii care si-a consacrat succesul pe piata internationala! Charlott’ Lingerie este lider in domeniul lenjeriei in Franta si in Europa. Compania a fost infiintata in Franta in anul 1994 de catre Veronique Garnodier, care isi creeaza propria companie, in domeniul lenjeriei, avand la baza un concept inovativ, al vanzarilor directe (multilevel). Acest sistem de distributie este, in mod particular, apropiat universului intim al lenjeriei, deoarece femeile prefera sa cumpere lenjerie intr-o atmosfera relaxata, intima, intre prietene. Nu mai exista astfel stresul aglomeratiei si "presiunea" cabinei de proba si a vanzatoarelor din magazine. Consultantele Charlott' se deplaseaza spre cliente pentru a reprezenta articolele de lenjerie intima si pentru a le oferi sfatul lor profesional pentru o alegere perfecta ! Rezultate: De mai mult de 14 ani, Charlott’ performeaza in Franta si in Europa, avand cresteri exponentiale ale vanzarilor si al numarului de consultanti de la an la an. Numai in Franta, au loc peste 60.000 de prezentari tip petrecere: gazdele Charlott’ isi invita prietenele la „petrecerea Charlott” iar consultantul de vanzari prezinta produsele de lenjerie de o calitate ireprosabila. Intr-o tara ca Franta, renumita pentru parfumurile si lenjeria intima, succesul companiei Charlott’ nu face decat sa confirme inca o data calitatea produselor vandute si eficienta vanzarii prin sistemul “Home Party”. Charlott' se situeaza pe a doua pozitie in topul: "Cele mai de succes 100 de companii franceze". Aceasta performanta remarcabila face ca Charlott' sa fie lider in domeniul lenjeriei in Franta si in Europa. Charlott este astazi unul din jucatorii importanti de la cele mai prestigioase targuri si expozitii internationale: Lyon Mode City, Lingerie International Exhibition, Paris. APARTENENTA LA 2 FEDERATII NATIONALE cu recunoastere internationala: - Asociatia Franceza a Vanzarilor Directe (French Direct Selling Association FDSF) - Federatia Franceza a Lenjeriei (French Federation of Lingerie FDL); confirma compania Charlott' ca un producator si distribuitor de lenjerie intima de o calitate ireprosabila. Charlott’ este prezenta in Franta, Elvetia, Luxemburg, Belgia, Spania, Maroc, Italia, Germania, Antile, Romania; in curand si in Statele Unite si China: 2. Metoda este unica si dovedita de mai bine de 14 ani. Metoda Charlott’ este usor de aplicat. Vanzarea in sistem “Home Parties” este in prezent un sistem de vanzari infloritor. Aceasta metoda de vanzare este foarte flexibila, atractiva financiar si te va recompensa pe deplin din punct de vedere profesional si personal. Avantaje pentru tine: - muncesti in functie de propriile tale obiective; iti stabilesti propriul program de lucru, pentru a-ti imbina armonios viata personala cu cea profesionala;
- ai avantaje financiare semnificative legate de vanzarile tale personale, dar si de cele ale echipei tale:
- castig din vanzari directe intre 20 - 40%;
- castig 3-21% din vanzarile lunare ale grupului creat, functie de performanta acestuia;
- persoanele care isi vor dedica doar o parte a timpului (1-2 prezentari pe saptamana, timp de o luna) castiga intre 300-700 Euro pe luna;
- persoanele care vor mai mult, dinamice si motivate, ce isi programeaza 3-4 prezentari pe saptamana, timp de o luna, pot ajunge la o suma de 1000 euro lunar, chiar din primele luni de activitate.
- activezi intr-un domeniu care place fiecarei femei, acela al frumusetii si modei; cunosti persoane noi, ai sansa de a-ti face cunostinte si prieteni noi;
- vinzi produse de calitate ireprosabila, foarte atractive pentru orice femeie, care urmeaza tendintele modei; 6 colectii de lenjerie dama si barbati, pe an la un pret competitiv: 30-50 Euro pentru un set de lenjerie;
- aceasta piata are un potential urias datorita unei largi categorii de clienti care cumpara in mod repetat produsele; studiile arata o crestere continua a cheltuielilor pentru lenjerie
- ATENTIE! Compania nu impune target sau obligatia formarii propriei retele.
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu